Monday, July 23, 2012

Asymmetrical dress and Pink Pointed Flats

Hello! 
Here i am with another outfit post.This time i am about to post the photo's of what i have worn at one of my best friend's birthday party. 
I decided to wear this asymmetrical dress that i received for my birthday from her and some other friends and to match it with some yellow accessories .
I went for flats since we had to walk a lot and for a bun.
What do you think of this look?

Hola! 
Aqui estoy con otro post de un look. Esa vez estoy para publicar las fotos de lo que decidì llevar a la fiesta de cumpleanos de una de mis mejores amigas.
Me puse ese vestido de corte asimetrico que recibì por mi cumpleanos por parte de ella y unos otros amigos y  decidi por unos accesorios amarillos.
Llevè unos zapatos bajos ( bailarinas) ya que tenia que caminar por mucho tiempo y me puse el pelo en un mono.
Que pensais de ese look?

Ciao!
Eccomi qui con un altro post di un outfit. Questa volta posto le foto di cosa ho deciso di indossare alla festa di  compleanno di una delle mie migliori amiche.
Ho deciso di indossare questo vestito dal taglio asimmetrico che ho ricevuto per il mio compleanno da lei e da alcuni amici e ho deciso di abbinarlo a degli accessori gialli.
Ho optato per un paio di ballerine visto che avrei dovuto camminare per molto e ho raccolto i capelli in uno chignon.
Che ne pensate?



the dessert.... so good!! 

My purse.. 



My best friend's dress. I loved it. I think it looked amazing! 





















Dress H&M (gift )
Belt H&M (4.95 euros)
Purse ZARA (19.95 euros)
Flats STRADIVARIUS(9.95 euros on sale)
Bracelet& Earrings FOREVER 21 (5.90 & 1.90 euros ) 

XOXOXO THE CHIC AND CHEAP

19 comments:

  1. i love all the neon accessories!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. neon will be classic

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Looooove the black dress with the pops of neon. You look so pretty!

    xo

    Ashley

    Southern (California) Belle

    ReplyDelete
  4. Love how you styled the neon accents. xA

    ReplyDelete
  5. Che cugina gnocca che ho ^.^

    ReplyDelete
  6. Che bel vestito e che bei particolari fluo!

    ReplyDelete
  7. You look amazing! I love your fluor acessories!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  8. Que guapa !
    el vestido es precioso y ese toque de color flúor perfecto !!!!

    Besos


    http://www.thetrendyaurfer.com/

    ReplyDelete
  9. i love the colors and oh my the shoes!

    ReplyDelete
  10. Che bello il logo di Martini che si vede in una foto sul muro! Sono matta per Campari ed Aperol anche, ti piacciono? Stai sempre bene in nero, è proprio il tuo colore!
    Grazie per il tuo commento gentilissimo sul mio blog!

    xxx
    E da Helsinki
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  11. Bellissimo outfit!!!!! Ci piace tutto!!!!!!!!!!
    Siamo tue followers...passa da noi se ti va!!!
    Baci!!
    Francy&Stef

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget