Tuesday, August 28, 2012

Craving for.. rings!

Recently i have been craving for some new rings. Normally i don't wear them very much but i am starting to change my mind. Here there are some photos i have found online. What's your favorite? 

En los ultimas semanas tengo muchisimas ganas de unos anillos nuevos. Normalmente no los utilizo mucho pero estoy empezando a opinar diferente. Aqui estan unas fotos que he encontrado en el internet. Cual es vuestro preferido? 

Recentemente mi è presa voglia di comprare nuovi anelli. Normalmente non gli indosso tanto ma ora sto cominciando a cambiare idea. Ecco qui alcune foto che ho trovato online. Qual è il vostro preferito? 














                                     photos via weheartit.com


XOXOOXOXO THE CHIC AND CHEAP 

18 comments:

  1. Sono tutti stupendi!!! I nostri preferiti sono il quarto, poi quello con il coniglietto e l'elefante!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    ReplyDelete
  2. Me too...love the rings.......so beautiful

    Btw do check out my new post
    Keep in touch
    Xoxo

    ReplyDelete
  3. Sono tutti stupendi, il mio preferito è quello con il simbolo dell'infinito, ho già il braccialetto di Tiffany e non mi dispiacerebbe anche l'anello, mi piace troppo ! Baci

    Fashion and Cookies

    ReplyDelete
  4. Cute rings. The one engraved with "My everything" is so adorable.

    ReplyDelete
  5. shume te bukura te gjitha......:)

    ReplyDelete
  6. lovely rings

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Troppo carino quello con l'elefante!!!
    Bacio
    Ylenia

    ReplyDelete
  8. Way cute! I heart rings! My shop has some awesome and affordable ones if you wanna take a peek :)
    xx

    Hot Pink Day
    Libi & Lola

    ReplyDelete
  9. the bunny and the elephant rings are cute :)

    ReplyDelete
  10. These are so beautiful rings!

    ReplyDelete
  11. Love the heart one !

    http://dailydiaryofabrowngirl.blogspot.ca

    ReplyDelete
  12. lovely pictures! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  13. Nice blog ^^ I'm following you :)

    http://fashionandthecity-r.blogspot.pt/

    Kisses
    Rita

    ReplyDelete
  14. LI ADORO...SOPRATTUTTO IL SOLITARIO KE MI HA REGALATO IL MIO AMORE X LA PROPOSTA DI MATRIMONIO.. ORA NN VEDO L ORA D INDOSSARE LA FEDE ;))) UN BACIOOO

    ReplyDelete
  15. DI QUESTI INVECE AMO L ANELLO DELLA PENULTIMA FOTO ;)

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget