Friday, April 11, 2014

Flowers Die but Jewelry is Forever




Hello!!
I love  traveling and i loved New York and i can't wait to talk about it in my next post .
Still recovering from the whole super long trip and from how much i loved it i decided to take advantage of the good day and do a little photo shoot with my new necklace that i got from OASAP. 
I was waiting for it for so long that i was a little sad that it arrived while i was away and that i had to wait over a week to be able to wear it. But here it is. 
I went for a very simple spring look considering that i still need to get used to warm weather after all the cold and rain i had to suffer in New York . I still can't give up my UGGS, the best memory i have of my trip , there is nothing more comfortable than walking all day long in them. I adore them! 
What do you guys think of this look ?

Ciaooooo!!!
Amo viaggiare e ho amato New York e non vedo l'ora di parlarvene nel prossimo post. 
Cercando ancora di riprendermi dal viaggio e dal jet lag ho deciso di uscire a fare queste foto per rinnovare  questa collana che ho appena ricevuto da OASAP.
Ho aspettato così a lungo che arrivasse che ero tristissima quando ho scoperto che sarebbe arrivata mentre io ero via e che non sarei stata capace di indossarla se non dopo il mio ritorno.
Ho deciso di optare per un look primaverile dopo tutto il freddo e la pioggia patita a New York. 
Gli Uggs sono stati i miei migliori compagni di avventure a New York, la comodità che offrono è fantastica e indescrivibile.  Ci ho fatto shopping tutto il giorno e i miei piedi non si sono lamentati nemmeno un secondo.Li adoro!
Cosa ne pensate di questo look?







Shirt Local Market 
Cardigan PIMKIE 
Jeans MANGO
Boots UGGS

Necklace OASAP ( Here)



XOXOXOXO THE CHIC AND CHEAP







12 comments:

  1. I really love this outfit! and the necklace looks great with that green shirt.
    xoxo
    Ema
    http://ourloveinbloom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. So jealous of your trip to New York! Love that necklace too xx

    ReplyDelete
  3. Love that necklace! Followed you on GFC :)

    thesarcasticwasian.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. que collar tan bonito! me encanta :)

    ReplyDelete
  5. Precioso el collar!!

    xXx
    Blog: http://unspeakablethoughtsunspoken.blogspot.com
    Shop: http://unspeakablethoughtsunspoken.tictail.com

    ReplyDelete
  6. Hi hun! like your new necklace, I have international giveaway, visit my blog!

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Stupenda la collana! Grazie di esser passata da me :)

    xxx
    E da Helsinki, Finlandia
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  8. carinissima la tua collana!!

    buona giornata
    passa a trovarmi, nuovo outfit, vorrei sapere cosa ne pensi
    Style shouts

    ReplyDelete
  9. love your necklace and boots! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    ReplyDelete
  10. kete varesen ia kemi pare Esteles se Sharmin kohe me pare ;)

    ReplyDelete
  11. kete varesen ia kemi pare Esteles se Sharmin kohe me pare ;)

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget