Wednesday, August 6, 2014

Haul : New In ( Summer purchases )

Hello!

Today i m sharing with you some of my summer purchases . What i did  end up getting:
Oggi vi mostro alcuni acquisti che ho fatto fino ad ora:

1. Sweaters / Maglioni 
Since A/C is killing me i had to find a solution to me not being able to resist to cold weather and Nordstrom rack and Zara decided to come on handy and made me get these sweaters.

Visto che l'aria condizionata a temperature glaciali è diventata la mia peggior nemica! Nordstrom Rack e Zara sono diventate i miei nuovi migliori amici con i loro maglioni scontatissimi.




2.Sandals / Sandali 
I love Steve Madden and i had completely forgot to pack a pair of everyday sandals that could match with everything and above all that could go with casual outfits. I like dressing up but sometimes i just feeling like going for a skirt and a top and sunglasses.

Adoro Steve Madden e mi ero completamente scordata di mettere in valigia un paio di sandali comodi che potessero essere abbinati a tutto. Mi piace vestirmi elegante ma qualche volta una maglietta , pantaloncini e sandali vincono su tutto.



3. Laptop Cover    (Link here )
It was love at first sight and my lap top started having too many bruises due to me being a little bot careful.
I loved immediately this Tiffany & Co shade of green/blue. It's so chic and cheerful at the same time.
It's a 4 pieces in one kit : rubber cover for the top and upper part of your laptop, keyboard rubber cover , screen protector and a sleeve cover/bag

Mi sono innamorata di questa cover dal primo momento che l'ho vista. Il mio portatile non ce la faceva più  a resistere a tutte le botte che riceveva e così alla fine ho ceduto e l'ho comprata.
Il colore è esattamente la stessa tonalità usata dal marchio Tiffany & Co.
Il set è composto da una cover di plastica , una custodia in tessuto , una cover per la tastiera e una protezione per lo schermo.



4. Flip Flops / Infradito
How adorable are the little hearts cut outs that they have ?
They are perfect because if you go to the beach the sand and the water pass trough them and you have perfect clean feet.  You can find them at Target for 9.99$

Ma quanto sono carine queste infradito con i cuori incisi dentro?
Sono perfette per la spiaggia visto che lasciano trapassare la sabbia e l'acqua lasciandoti così con piedi perfettamente puliti. Si trovano da target a 9.99$




5. Sunglasses / Occhiali da sole
I'm the kind of girl that buys cheap sunglasses because she always ends up breaking them .
I was shopping and my old sunglasses fell on the floor and so did the lenses . I had to buy another pair since there was no more hope for my old ones . Thankfully Marshalls has amazing prices and i dared and got my first ever pair of white sunglasses!
They are from Rocawear ( from 45 to 9 $ ).

Sono il tipo di persona che compra occhiali da sole poco costosi perché è così maldestra da romperli sempre.
Era a fare shopping e indossavo il mio vecchio paio di occhiali quando per un movimento maldestro mi sono caduti e le lenti si sono rotte.
Dovevo comprarne per forza un altro paio visto che non c'erano più speranze per i miei poveri occhiali distrutti.
Fortunatamente Marshalls ha prezzi fantastici e ho deciso di osare  e per la prima volta optare per un paio di occhiali con la montatura bianca.
Il marchio è Rocawear ( da 45$ a 9$ ).



6. Miscellaneous (  Beauty) Products / Prodotti vari 




(note : the stretch mark cream is for everybody ,not only for pregnant women ) 

What have you bought recently ? 
Do you have some things you would like to suggest me to buy?


Let me know int he comments!


XOXOXOXOXO THE CHIC AND CHEAP 






1 comment:

  1. Great post:-) http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget