Friday, September 7, 2012

Make up For Begginers !

Here there are a few photos of some tricks on how to do your make up .Enjoy! 

Aquí hay algunas fotos de algunos trucos sobre cómo hacer tu maquillaje.

Ecco alcune foto di alcuni trucchi su come truccarsi al meglio. Spero vi piacciano.



The correct use of brushes! / El uso correcto de las brochas / Il corretto utilizzo dei pennelli.







The right make up for different shapes of eyes / Maquillaje por las diferentes formas de ojos/ Trucco per le diverse forme degli occhi 


Some make up looks i like/ Algunos looks me gustan / Alcuni trucchi che mi piacciono : 








photos via weheartit. com


XOXOXO THE CHIC AND CHEAP 

9 comments:

  1. Bellissimi io adoro poi Kim...mi piacciono da morire le puntate peccato solo che il canale di sky che avevano in programmazione sia stato cancellato...

    Io non mi so truccare per niente...
    Mi viene benissimo però lo smalto con tanto di manicure e pedicure..
    Non ho bisogno almeno di questi trattamenti..

    ReplyDelete
  2. Ottime dritte!!!!!!!!!Molto bella anche la tua selezione!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    ReplyDelete
  3. wow t hank you chica! this is really helpful.. I wish i had all those brushes. and i need new make up palettes :)

    ReplyDelete
  4. Hello, I found your blog from a friend and I went to visit! I loved your post and I am going to stay on top of all the news!

    I hope my blog:

    www.todacharmosa.com

    If you want to follow me I'll be very happy! ♥ hugs

    ReplyDelete
  5. Uaaa me ke dale ne shteg me kete material. Sapo kam blere nje set me furca dhe po i vija rrotull si ti perdorja, kur tak me del ky para :D Thnx :)

    ReplyDelete
  6. se vuoi fare qualke esperimento io sono disponibile a farti da cavia ;) un bacione
    Feda ;P

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget