Monday, June 10, 2013

Beautiful For Cheap- Catrice Multi Colour Compact Powder


I normally prefer liquid foundations since their results are more noticeable but for summer i always use powder foundations since i look for products to just even my skin and give  me a little tan.
This foundation is one of them.It's just a very little bit darker than my skin color but i doesn't show that .It's the perfect product if you want to look like you don't have any make up on .

Pros
-price 4.99€
-compact :very easy to carry when you travel or while spending the whole day outside
-can be used as a light bronzer too
-very light feel
-light/medium coverage 
-can be used as a powder too 


Cons:
-only two shades available and i am almost the darkest one. 

Normalmente prefiero las bases líquidas ya que sus resultados son más evidentes, pero para el verano que siempre utilizan bases en polvo ya que yo busco productos para simplemente emparejar mi piel y me da un poco de bronceado.
Esta fundación es una de them.It 's sólo un poco más oscuro que el color de mi piel, pero i no muestra eso. Es el producto perfecto si quieres parecer usted no tiene ningún maquillaje en.

Pros
-Precio 4,99 €
-compacto: muy fácil de llevar cuando se viaja o mientras pasar todo el día fuera
-se puede utilizar como un bronceador luz demasiado
-muy ambiente luminoso
cobertura -light/medium
-se puede utilizar como un polvo muy


Contras:
de sólo dos colores disponibles y soy casi el más oscuro.

Io di solito preferisco le fondazioni liquidi in quanto i loro risultati sono più evidenti, ma per l'estate ho sempre utilizzare basi in polvere poiché i look per i prodotti a anche solo la mia pelle e mi danno un po 'di abbronzatura.
Questa fondazione è una delle them.It s 'solo un po' più scuro del mio colore della pelle, ma io non dimostra che. 'Il prodotto ideale se si vuole apparire come non si dispone di alcun trucco su.

pro
-prezzo di 4,99 €
-compatta: molto facile da portare quando si viaggia o mentre la spesa per tutto il giorno fuori
-può essere usato come un bronzer luce troppo
-molto tatto luce
copertura -light/medium
-può essere utilizzato come una polvere troppo


Contro:
-solo due tonalità disponibili e io sono quasi più scuro uno.


No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget