Friday, August 16, 2013

A Long Black Maxi Dress and Red Lipstick : I'm Back!

Hello my loves!
How have you all been? How has the summer gone by now? Have you already had your holidays or are you waiting for the day they start and for a plane to take you to the amazing place you had been daydreaming all year long? 
Mine has been pretty amazing right now. I can't really complain. I have done amazing things and have had the chance to spend them with the most amazing friends ever! 
After my hiatus i'm finally back with lots of new things to tell to you in my next post and many new ideas and posts to come! I can't wait to show you all the things i have prepared! 
So here is my first outfit of my come back! I will try to stick to the 3 post a week schedule (monday-wednesday-friday). 
I decided to wear this simple H&M dress for a night out with my friends. Since i have had this dress i can't stop wearing it. It is so comfy for the summer and allows you to pull out so many looks and the fact that it's super cheap it's a great bonus!

Hola mi amorcitos!
Que tal estais?Como esta yendo el verano hasta ahora? Ya habeis ido de vacaciones o estais todavia esperando ir en el lugar que llevais sonando todo el ano?
Mi verano ha sido maravilloso hasta ahora.No me puedo quejar. He hecho muchisimas cosa interesantes y he he pasado muchisimo tiempo con mis amigos.
Despues de mi pequeno perdiodo de absencia he vuelto otra vez y tengo muchisimas cosa que contar en los proximos posts! No puedo esperar publicar todos los post que tengo planeados.
Aqui esta mi primero look de mi vuelta.  Ententarè respetir mi plan de 3 post a la semana (lunes-miercoles-viernes).
Aqui he decido llevar ese vestido de H&M ya que salìa con mis amigos por la noche. Desde el momento en el que lo comprè no puedo parar llevarlo. Es muy comodo para el verano y te permite lograr diferientes estilos y el hecho que es muy barato es un plus!


Ciao tesori, 
Come state? Come stanno andando le vacanze fino ad ora? Ci siete già stati o state aspettando il giorno in cui inizieranno o l'aereo che vi porterà nel posto che avete sognato ad occhi aperti tutto l'anno? 
Le mie sono state fantastiche fino ad ora. Non mi posso proprio lamentare! Ho fatto tantissime cose divertenti e ho avuto modo di spenderle con i migliori amici che potessi mai desiderare. 
Dopo la mia breve pausa sono finalmente tornata! Cercherò di mantenere il ritmo di 3 post a settimana (lunedì-mercoledì-venerdì).
Ho tantissime cose in cantiere per voi e non vedo l'ora di svelarvele poco a poco.
Ecco intanto il mio primo outfit . Ho deciso di scegliere questo semplicissimo vestito di H&M per una uscita notturna con i miei amici. Dal momento che l'ho comprato non smetto mai di indossarlo. E' troppo comodo e ti permette di ottenere tanti look diversi  e il fatto che è super economico è un plus non indifferente.















What do you think of my make up? 



Dress,Necklace,Sandals,Belt H&M 
Bag ZARA
Neon Bracelet FOREVER 21 
Black Bracelet SAMMYDRESS


What do you think of this outfit? Let me know in the comments! 


XOXOXOXOXOX THE CHIC AND CHEAP !!!


Dont forget to follow me on FACEBOOK & INSTAGRAM !



15 comments:

  1. Love your bag! Its so bright and pretty! Also your dress is really cute!

    Lorraine x
    http://lollikelly.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Carinissimo questo look, ti sta molto bene anche il rossetto vivace e mi piace il tocco di colore della borsa ! Una curiosità: come mai metti l'url del blog al centro della foto ? :) Così distoglie un po' l'attenzione del resto, ma il mio è solo un consiglio :) Un bacione cara !

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. lo metto per evitare che vengano "tagliate" e pubblicate su altri blog senza il mio permesso o senza che mi venga dato credito.

      Delete
  3. Che bello questo vestito!!! Ed anche la clutch ci piace molto!! Bentornata!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    ReplyDelete
  4. Divine look girl! Killer clutch

    www.blackandolives.com

    ReplyDelete
  5. Bello davvero questo vestito nero, lo hai valorizzato molto con il tocco di fluo!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    ReplyDelete
  6. I love your outfit!! <3 And what did I think of your makeup? You did a great job<3 :) I love how you took that picture in the streets too! :)

    ReplyDelete
  7. Welcome back! I'm happy to hear that you had an amazing holiday :) I love this look, the bold accessories really tie it all together. Also, your nails are so cute.

    LittlePinkRainBoots.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Lovely outfit, I love the pop of neon yellow.

    Lindsey. x
    www.elegant-chaos.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ma sei una mia concittadina!!!
    Ho riconosciuto la piazza :D

    ReplyDelete
  10. Ben ritornata! Sono contenta di sentirti di nuovo. Stai davvero bene in questo vestito nero. Grazie del tuo comment sul mio blog!

    xxx
    E da Helsinki
    http://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  11. It's true that black is beautiful. I love your long black dress. It's gorgeous!

    ReplyDelete
  12. Your make-up looks very natural. I love it!

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget