Monday, September 16, 2013

A Little Oasap Black Bag Goes For a Walk

Hello dears! 
Today i 'm showing you this outfit that i used for a little shopping spree i did with one of my friends this week end. 
I got this bag from OASAP. I really love their site and i can't wait to make more orders at them.


Hola queridos!
Hoy te estoy mostrando este traje que usé para un poco de compras que hice con uno de mis amigas este fin de semana.
Tengo este bolso de OASAP. Me encanta su sito y no puedo esperar para hacer moras órdenes de ellos.


Ciao cari!
Oggi vi mostro questo outfit che ho usato per un po' di shopping ho fatto con uno dei miei amici questo fine settimana.
Ho avuto questa borsa da OASAP. Mi piace molto il loro sito e non vedo l'ora di fare più ordini presso di loro.
















Top New Look 
Vest STRADIVARIUS
Necklace LOCAL MARKET (2 euros)
Ring SAMMYDRESS 
Shoes KRISS KROSS
Bag thanks to  OASAP   (link HERE


What do you think of this look? Let me know in the comments!



XOXOXOXOXOXOXO THE CHIC AND CHEAP BLOG 


5 comments:

  1. me enacnta el bolso y el anillo :)

    ReplyDelete
  2. Stai benissimo in queste foto! La borsa e' adorabile!

    ReplyDelete
  3. What a cute bag - I LOVE the chain strap! :)

    ReplyDelete
  4. Uoou me encanta el anillo de cruz es una pasada, el bolso también es monísimo:)
    xxx
    www.fashionlifebarcelona.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget