Friday, September 6, 2013

Outfit Inspirations For The Days that You just Would Like To Go Out With Your Pijamas but You Can't

Recently i am feeling so unmotivated that i needed some cute outfits inspiration! Here are my picks ! What do you think of them?

Recentemente sono molto demotivate e a caccia di ispirazione per quanto riguarda gli outfit. Ecco cosa ho trovato nelle mie ricerche. 
Che ne pensate?






Her blog link HERE 

Blog Link here 



Lady Fozaza is an amazing Arab brand founded by Alanoud Badr (the girl in the pic) i Love her Style!









Photos via We Heart it.

XOXOXOXOXO THE CHIC AND CHEAP

2 comments:

  1. Like your selection, very comfy!

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ciao! Volevo rispondere al tuo commento sul mio ultimo post: come ho scritto, alcune mie amiche che non sono molto alte hanno risolto molto semplicemente il problema dei pantaloni wide-leg indossando scarpe con tacco molto alto, tipo 14, e il risultato è stato di notevole slancio, e sembrano molto più alte che quando indossano i leggins o i jeans aderenti... ;-)

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget