Friday, March 27, 2015

Outfit: Army Green & Light Pink

Hello!!! 
Friday has always been my favorite day to share outfits. 
Pink as always been one of my least favorite colors, but everything changed after i saw this beautiful delicate shade of pink at H&M. 
It was love at first sight and i already had tons of ideas on outfits with it. 
The one i am showing you today has a combo i never had used: pink & military green. 
They go very good together and the pink gives to the strong military green color a delicate touch .
Soft and strong: the definition of a my personality. 
I had to take the photos inside this time since it was very very cold outside. 
Spring and summer need to come asap!
I hope you won't mind the awkward background. :)


Ciaoo!!!!
Venerdì è sempre stato il mio giorno preferito per condividere con post sui miei outfit. 
Il rosa è sempre stato uno dei miei colori meno preferiti,ma tutto è cambiato quando ho visto questo malignino da H&M.
E' stato amore a prima vista e subito ho cominciato a pensare ai diversi abbinamenti che potevo fare. 
Quello che vi mostro oggi è un abbinamento che non avevo mai osato prima: rosa cipria e verde militare. 
Si accostano molto bene insieme e il rosa da un tocco delicato all'intenso verde militare.
Delicato e forte allo stesso tempo, un po' come me. 
Ho dovuto fare le foto al chiuso visto  il ritardo dell'arrivo della bella stagione.
Non vedo l'ora che il bel tempo arrivi. 























Outfit details: 

Sweater / Maglione   H&M  (7$)
Pants/ Pantaloni  ZARA 
Heels/ Tacchi ZARA 
Collana OASAP 


What do you think about it? 
Let me know in the comments!

Cosa ne pensate? 
Vi piace?
Fatemelo sapere nei commenti!


XOXOXOXOX THE CHIC AND CHEAP BLOG 

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving a comment! ^_^
Leave a link of your blog and i will comment and follow you back.

There was an error in this gadget